25 Mart 2009 Çarşamba

Faydalı Bilgiler Yumağı

test yayını yapacaklar için

  • test yayını yapacaklar için yeni bir shoutcast sunucusu kurulmuştur.

    bağlanmak için tüm ayarlar ana sunucuyla aynıdır. ancak sadece port bilgisini winamp'te "7005" olarak değiştirmelisiniz.

    http://radyo.itusozluk.net:7005/ adresinden "listen" linkiyle dinleyebilirsiniz. ayrıca yayın var mı yok mu vb. bilgiler de yine bu sayfada gözükmektedir.

    bu sunucuyu test yayınları dışında herhangi bir amaç için "kesinlikle" kullanmayınız, gereksiz yere meşgul etmeyiniz ve sen girdin ben giriyorum kavgası etmeyiniz.
    (wondrous, 24.03.2009 04:09)

  • test yayınları için gene kaçak yayınlar panosuna yazmaya devam edelim ki yukarıda belirtilen sen girdin ben giriyorum kavgası olmasın, sevgiler.
    (iao, 24.03.2009 16:42)

last.fm

okurlarla iletişim için: http://www.lastfm.com.tr/group/it%c3%bc+s%c3%b6zl%c3%bck+radyosu

uzun uzadıya yazmıştım ben bunu. ''belediyemiz bugün bir sürü yenilik yaptı çılgın atıyorum'' demiştim. ''belki saykodelik bir okur bir şarkı için msn zamazingosunu vermez deyü bu grubu açtık hem last.fm'e üye olmak bu kadar zor değil''..vs.. fırat taklidi yapmaya çalışmıştım. ''allem yareppim yea! iyi niyetli bir şey bu. üstüme gelmeyin ulan!'' gibi şeyler demiştim ama unuttu beni bu radyo. birisi çomak sokarsa açıklama yaparım, bu boku neden yediğimi anlatırım. çok huzursuz oldum mına koyim! iyi uykular sözlük. büyüklerimizin ellerinden, küçüklerimizin gözlerinden öperim. sevgiler & saygılar.
(sir da ros floyd, 24.03.2009 06:02)

shoutcast


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder